ظروف یکبارمصرف ترموفرمینگ خانگی چیست؟

هر آنچه در مورد بادکنک دوست دارید بدانید اینجاست

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

ظروف یکبارمصرف ترموفرمینگ خانگی چیست؟

۷ بازديد
ظروف یکبارمصرف ترموفرمینگ خانگی چیست؟
سه ظروف ترموفرمینگ خانگی: برای کباب و غذای مرغ بسیار مفید است، این غذا در این بسته بندی با چوب طبل در آن جا می شود. از طرف دیگر، اگر می خواهید مراسم هایی مانند عید، تولد و ... ترتیب دهید، این ظروف یکبارمصرف چند منظوره می توانند بدون صرف زمان زیادی در آشپزخانه برای شستن ظروف به شما در این مراسم کمک کنند.
دیسک برمال سیاه: از این دیسک برای بسته بندی مواد غذایی بدون برنج مانند شنیسل، کاکائو، ماهی و ... استفاده می شود.
ظرف گرماساز متوسط: می توانید از این ظرف برای تهیه وعده های غذایی کوچک اقتصادی یا غذاهایی مانند برنج، کباب های کوچک، سبزیجات بخارپز و حتی بسته های وعده غذایی پروتئینی استفاده کنید.
مخزن نگهداری حرارت دو طرفه: می توانید از این ظروف یکبارمصرف برای تنقلات یا تنقلاتی مانند سمبوسه و پیراشکی استفاده کنید و در ظروف دیگر ادویه یا سس قرار دهید.
کاسه های ترموفرمینگ: این کاسه ها در سه اندازه و سه عمق ارائه می شوند و اغلب برای پاستا، سالاد سزار، سبزیجات بخارپز و سبزیجات کلابی ایده آل هستند. همچنین برای دانشجویانی که برای مراسم دفاع یا پایان نامه خود نیاز به غذا دارند. آنها ارزان هستند، این کاسه ها عالی هستند.
اگر ورزشکار یا شما نیاز به خوردن غذا یا سبزیجات در سالن بدنسازی دارید، ظروف ترموفرمینگ با دو یا سه محفظه انتخاب بسیار خوبی است، زیرا به عنوان مثال، سبزیجات پخته شده یا سیب زمینی آب پز و تخم مرغ را می توان در این مکان ها قرار داد. همه یک میان وعده باشگاهی سالم و مناسب درست کنید.
همچنین از کاسه های عمیق کشی معمولاً برای سرو پاستا یا سالادهای رژیمی استفاده می شود، زیرا این کاسه ها ظرفیت ها و عمق های متفاوتی دارند، بنابراین می توانید با موادی که در سالاد استفاده می شود، متفاوت باشید. از ظروف ترموفرمینگ در سه یا چهار خانه برای سرو کباب یا غذاهای مرغ استفاده می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.