روش ساخت‌و‌ساز ظروف یکبار مصرف گیاهی

هر آنچه در مورد بادکنک دوست دارید بدانید اینجاست

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

روش ساخت‌و‌ساز ظروف یکبار مصرف گیاهی

۵ بازديد
روش ساخت‌و‌ساز ظروف یکبار مصرف گیاهی
آیا با طرز ساخت‌و‌ساز ظروف یکبار مصرف گیاهی شناخت دارید؟ برهان استعمال از ظروف یکبار مصرف گیاهی سلامت بودن آن میباشد. صرفه‌جویی در وقت و خودداری از هدر رفتن آب و همینطور عدم جابجایی مواد سمی از جداره ظروف به مواد غذایی گرم درون آن سبب ساز استقبال شدید عموم و ساخت‌و‌ساز انبوه این ظروف گردیده‌ میباشد. معمولاً ظروف یکبار مصرف گیاهی بر محور نشاسته ذرت، گندم و یا این که سیب زمینی جانور می‌باشند. در‌این نوشته ی علمی با ما همپا باشید تا با طریق ساخت و ساز این ظروف گیاهی آشنا گردید.
ساخت‌و‌ساز ظروف یکبار مصرف گیاهی تشکیل داد ظروف یکبار مصرف گیاهی از سه مرحله درست شده میباشد که پیرو توضیح میدهیم. ساخت و ساز گرانول گیاهی. در‌این مرحله نشاسته ذرت یا این که نشاسته گندم و سیب زمینی به یاور مواد افزودنی دیگر در یک دستگاه میکسر حرارتی با هم ادغام گردیده و به صورت ریزدانه‌های یکدستی به اسم گرانول در می آیند. شاید ذهنیت شما با واژه و کلمه گرانول شناخت نداشته باشد. در واقع گرانول نتیجه ها مخلوط یک پلیمر با مواد افزودنی دیگر با نسبت خاصی میباشد که امکان‌های آن مانند مقاومت، خواص ثبت رنگ و انعطاف‌پذیری را بیشتر می‌نماید. ظروف یکبار مصرف به نشاسته ذرت موادی مانند موم عسل، بیزوواکس، اسیدهای چرب گیاهی و سلولز اضافه می شود تا سطح چگونگی آن فراتر رود و براقی و مقاومت شیت در قبال حرارت و خمیدگی و جذب آب بیشتر خواهد شد.
این دانه‌های ریز بعداز ساخت شدن، طی فرایندی خنک‌سازی گردیده و آن‌گاه به قسمت اکستروژن منتقل می گردند. گرانول‌ ها مشابه به مرواریدهای کوچکی می‌باشند که جلوی دور از هم شدن گرد پودر یا این که نشاسته ذرت در اطراف را می گیرند و سبب ساز دوری از هدر رفتن آن پودر میگردند. همینطور بازدارنده تولید ایرادات تنفسی برای اشخاص در دفتر کار گردیده و خیلی ریلکس با دیگر مواد مخلوط میگردند. گرانول‌ها در ساخت‌و‌ساز ظروف یکبار مصرف گیاهی و در صنعت های دیگر نیز کاربرد ویژه‌ای داشته و همینطور صرفه اقتصادی بی‌نظیری در صنعت داراست.
ساخت‌و‌ساز ظروف یکبار مصرف گیاهی
 ساخت‌و‌ساز ورق گیاهی
در‌این مرحله گرانول‌های تشکیل‌شده در مرحله پیشین وارد یک دستگاه اکسترودر که منحصر به فرد پلیمرهای گیاهی درست شده و صورت مارپیچ مانندی داراست، می شوند. بعد از آن طی عملیات اکستروژن بدون نقص دستگاه به طور ورق‌هایی بیرون گردیده و آن‌گاه وارد دستگاه کلندر می شوند. شاید برای شما نام دستگاه اکسترودر و کلندر ناآشنا باشد. ظروف یکبارمصرف دستگاه اکسترودر در واقع دستگاهی میباشد که از سه حیطه درست شده میباشد. منطقه تغذیه این دستگاه به امداد مکانیزم‌های حرکتی خویش مواد گرانولی را مکیده و آنگاه با فشار و حرارتی که در حوزه‌‌ تراکم تولید میگردد، مواد گرانولی را تبدیل به خمیر می‌نماید.
دستگاه کلندر هم دستگاهی میباشد که ضخامت ورق‌های گیاهی در آن انتخاب می‌گردد و بعداز پرس شدن و چاپ طرح متبوع روی برگه و بعد از آن کاهش دما به طور رول توده‌آوری و آن گاه به سمت دستگاه ترموفرمینگ یا این که ساخت‌و‌ساز اشکال ظروف گیاهی هدایت میشوند
.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.