تفاوت های لیوان گیاهی با لیوان یکبار مصرف چیست؟

هر آنچه در مورد بادکنک دوست دارید بدانید اینجاست

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

تفاوت های لیوان گیاهی با لیوان یکبار مصرف چیست؟

۴ بازديد
تفاوت های لیوان گیاهی با لیوان یکبار مصرف چیست؟
در این مقاله با ساخت ظروف یکبار مصرف آشنا می شویم و با بررسی تفاوت لیوان کاغذی و لیوان یکبار مصرف به توضیح ویژگی های آنها می پردازیم.
در زمان های قدیم اکثر مردم بدون توجه به مشکلات سلامتی از ظروف شیشه ای یا فلزی در مکان های عمومی استفاده می کردند. بتدریج رعایت ملاحظات بهداشتی، تولیدکنندگان را مجبور به تولید ظروفی کرد که برای یک نفر قابل استفاده باشد یا به عبارتی یکبار مصرف باشد.
استفاده بیش از حد از مردم باعث شده است که محیط زیست با زباله های زیادی مواجه شود و این امر محیط زیست را در معرض خطر قرار می دهد. این مشکل باعث شد که جایگزینی برای ظروف پلاستیکی بیابند و ظروف یکبارمصرف گیاهی را تولید کنند که اولین بار توسط یک فرد آلمانی شروع شد. در این مقاله تامین فرزان با ما همراه باشید.
چه ویژگی های ساختاری لیوان های کاغذی را از لیوان های یکبار مصرف متمایز می کند؟
لیوان یکبار مصرف از مواد شیمیایی ساخته شده است اما لیوان سبزیجات از مواد سلولزی ساخته شده است که فرآیند تولید این دو متفاوت است پس بهتر است پس از بررسی ساختار با تفاوت لیوان کاغذی و لیوان یکبار مصرف بیشتر آشنا شوید. برای خرید ظروف یکبار مصرف می توانید به فروشگاه اینترنتی بادکنک آنلاین مراجعه کنید.
پایه و مواد اولیه لیوان های یکبار مصرف ورق های پلی استایرن یا پلی پروپیلن می باشد که توسط دستگاه های مختلف حرارت داده شده و به فرم ها و طرح های دلخواه و جذاب در قالب های مختلف در می آید. این لیوان ها در مجامع عمومی طرفداران زیادی دارند و بعد از استفاده نیازی به شستن و دور انداختن ندارند، استفاده از آنها به محیط زیست آسیب نمی رساند. حدود 300 تا 500 سال طول می کشد تا مقدار زیادی از این زباله ها تجزیه شده و قابل استفاده مجدد باشد.
در این مدت لیوان های گیاهی به گزینه بهتری نسبت به لیوان های یکبار مصرف تبدیل شدند. سازندگان برای ساخت این شیشه ها از تراشه های چوب استفاده می کردند که با مواد شیمیایی مانند کلر و هیدروکسید سدیم سفید شده و به کاغذ تبدیل می شد. پس از آن کاغذها با حرارت زیاد به ورق کاغذ تبدیل می شد و پس از خشک شدن با روش ها و ماشین آلات مخصوص لیوان های گیاهی روانه بازار می شد. اگرچه این لیوان ها دمای غذا و نوشیدنی ها را به خوبی حفظ می کنند، اما دوستدار محیط زیست هستند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.