نایلکس چیست؟

هر آنچه در مورد بادکنک دوست دارید بدانید اینجاست

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

نایلکس چیست؟

۵ بازديد
نایلکس چیست؟
انواع نایلون ها در واقع از مواد اولیه پلی اتیلن ساخته می شوند. برخلاف نایلون که نرم است، نایلون بافتی خشک دارد و وقتی با دست فشار می دهید صدای زیادی ایجاد می کند. همچنین نایلون مات بوده و فاقد شفافیت نایلون است و همین خواص باعث دوام بیشتر و افزایش تحمل وزن می شود. معمولاً مشاغلی مانند میوه فروشی ها با محصولات سنگین از نایلکس استفاده می کنند. نایلکس در دسته ظروف یکبار مصرف قرار می گیرد. زیرا نایلون تحمل وزن بالایی دارد و نمی شکند و فقط کش می آید. نایلکس در ضخامت های مختلف نیز قابل تولید است. محصولات نایلونی دسته دار، با کیفیت بالا، مقاومت بالایی در برابر انواع فشارها دارند. اگر نایلکس شما هنگام خرید ناگهان شکست، نشان دهنده این است که از مواد اولیه و پلاستیک بی کیفیت ساخته شده است.
مزایای استفاده از انواع نایلکس
اولین چیزی که افراد در انتخاب نوع بسته بندی به آن توجه می کنند قیمت آن است. نایلکس قیمت مناسبی دارد و این مهم ترین نکته در انتخاب این نوع بسته بندی است. به دلیل ارزان بودن تولید، فرآوری و ساخت نایلون، با قیمت ارزان به دست مصرف کنندگان می رسد. به علاوه استفاده از نایلون بسیار آسان است و انواع مرغوب آن را می توان چندین بار استفاده کرد.
کشور ما منابع نفتی زیادی دارد و همین امر باعث می شود مواد اولیه لازم برای تولید نایلکس را به راحتی و با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار داشته باشیم. این در شرایطی است که در فرآیند تولید سایر روش های بسته بندی تامین مواد اولیه مشکلات زیادی وجود دارد. مهمترین عیب استفاده از نایلکس آسیب وارده به محیط زیست است. بنابراین دقت کنید که انواع نایلون و نایلون را در طبیعت رها نکنید. با این حال، امروزه انواع نایلون وجود دارد که به عنوان دوستدار محیط زیست وارد بازار شده است. این مدل نایلونی سریعتر خراب می شود و تاثیر کمتری بر محیط زیست دارد. برای خرید ظروف یکبار مصرف و انواع نایلکس می توانید به فروشگاه اینترنتی بادکنک آنلاین مراجعه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.