نکات مهم در استفاده از ظروف یکبارمصرف

هر آنچه در مورد بادکنک دوست دارید بدانید اینجاست

یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

نکات مهم در استفاده از ظروف یکبارمصرف

۷ بازديد
نکات مهم در استفاده از ظروف یکبارمصرف
به دلیل استفاده از ظروف پلیمری یکبار مصرف نفتی، در صورت استفاده از غذاهای گرم، چرب، اسیدی و ترش بسیار خطرناک می شوند. مصرف این ظروف برای سلامتی مضر است، خیلی راحت باعث بیماری به خصوص سرطان می شود. با توجه به اینکه این ظروف یکبار مصرف غیرقابل تجزیه هستند و به محیط زیست آسیب نمی رسانند، استفاده از آنها توصیه نمی شود.
یک نکته مهم در مورد مواد پلی استایرن
مونومر استایرن که ماهیتی معطر دارد در تولید و استفاده از ظروف یکبارمصرف استفاده می شود. در نتیجه دمای بالاتر از 65 درجه سانتیگراد باعث آزاد شدن این مونومر می شود که به شدت سرطان زا است. روغن ها و چربی ها روند آزادسازی این مونومرهای سمی را تسریع می کنند، بنابراین بهتر است مواد چرب را در این ظروف بسته بندی نکنید.
خلاصه
فروشگاه اینترنتی بادکنک آنلاین، به عنوان مرکز تخصصی تولید و پخش ظروف یکبار مصرف با تولید انواع جعبه پیتزا، جعبه همبرگر، لیوان یکبار مصرف، لیوان اکو، کیف و جوراب شلواری، لوازم بهداشتی، توانسته است پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان خود باشد. ، صابون ها و بسته های ادویه جات. با خرید محصولات باکیفیت و رعایت نکات بهداشتی مهم هنگام استفاده از این ظروف مراقب سلامتی خود باشید! همچنین می توانید از طریق واتس اپ یا اینستاگرام با ما تماس بگیرید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.